Ideenwettbewerb "Grüne Terrasse"

03.01.2022

Die Fakultät für Lebenswissenschaften und das Zentrum für Mikrobiologie und Umweltsystemwissenschaft der Universität Wien laden ein, Entwürfe für den Ideenwettbewerb „Grüne Terrasse“ einzureichen.

Gesucht werden Konzepte zur Gestaltung der Außenterrasse des neuen University of Vienna Biology Building in 1030 Wien.

Einreichfrist ist der 20.01.2021.
Nähere Informationen zur Ausschreibung befinden sich im Anhang.

Bei Fragen zum Ideenwettbewerb wenden Sie sich bitte an Bea Maas (Nachhaltigkeitskoordinatorin der Fakultät für Lebenswissenschaften): bea.maas@univie.ac.at

______

The Faculty of Life Sciences and the Center for Microbiology and Environmental Systems Science of the University of Vienna invite to submit designs for the idea competition "Green Terrace".

Concepts for the design of the outdoor terrace of the new University of Vienna Biology Building in 1030 Vienna are wanted.

Deadline for submission is 20.01.2021.
More information about the announcement can be found in the attachment.

In case of questions regarding the ideas competition, please contact Bea Maas (Sustainability Coordinator of the Faculty of Life Sciences): bea.maas@univie.ac.at